Προτάσεις

Published on Ιούνιος 7th, 2019 | by Energy Radio 94.2

Πώς να οχυρώσεις τις δεξιότητες ενός SEO ειδικού

Το SEO ή SearchEngineOptimization είναι η Νο1 αναπτυσσόμενη δεξιότητα για τους επαγγελματίες των ιστοσελίδων, και είναι ένα εργαλείο που μπορεί να εκτοξεύει τη δημοτικότητα του άρθρου ή ακόμα και της επιχείρησής σου. Προτού χαωθείς με τις απεριόριστες δυνατότητες που έχεις εσύ και τις ακόμα περισσότερες που σου προσφέρει το ίντερνετ, πάρε λίγο χρόνο για να χτίσεις μια σειρά από χρήσιμα skills που θα απογειώσουν την αποτελεσματικότητα σε ό,τι κι αν καταπιαστείς. Η μόδα του mediamarketing βασίζεται περισσότερο ή λιγότερο στην προώθηση ιστοσελίδων ή για να γίνουμε πιο συγκεκριμένοι στην προώθηση SEO.

Σε απλά ελληνικά, το SEO ή SearchEngineOptimization είναι μια μηχανή αναζήτησης που φέρνει στις πρώτες θέσεις την δουλειά σου, μέσα από τις επιλεγμένες λέξεις κλειδιά, που δεν είναι παραπάνω από τα δάχτυλα του ενός χεριού. Θα έχεις απορήσει πως έχουν δημιουργηθεί οι τάσεις στο διαδίκτυο, οι προτάσεις αναζήτησης, ή πως διαβάζονται περισσότερο κάποια άρθρα σε σχέση με άλλα, που έχουν φτωχότερη SEO απόδοση. Ακόμα κι αν είσαι αρχάριος όμως στο blogging, ή στην αρθρογραφία σε ιστοσελίδες, το SEO είναι η πρώτη λέξη που θα χρειαστεί να εντάξεις στο λεξιλόγιό σου. Προτού λοιπόν ασχοληθείς επαγγελματικά με την προώθηση SEO, πρέπει να μάθεις πως θα γίνεις καλός στην επιλογή των λέξεων-κλειδιών σου και πως θα τις αξιοποιήσεις στρατηγικά και συντακτικώς σωστά μέσα στο κείμενό σου.

Αν ενδιαφέρεσαι λοιπόν ν’ αποκτήσεις γνώσεις γύρω από το αντικείμενο γιατί είτε είσαι επαγγελματίας σε κάποια ιστοσελίδα είτε γιατί θες να επεκτείνεις τον κύκλο των δυνατοτήτων σου, ίσως είναι χρήσιμο να γνωρίσεις εκ των προτέρων τις πιο σημαντικές ικανότητες που χρειάζεσαι για να γίνεις ένας επαγγελματίας marketer και σε ποια σημεία χρειάζεται να βελτιωθείς για να απογειώσεις την απόδοσή σου. Εξάλλου, όπως πολύ καλά γνωρίζεις, το διαδίκτυο όπως και κάθε επαγγελματική Τέχνη χρειάζεται συνεχώς να εξερευνάς, να μαθαίνεις και να προτείνεις για να είσαι πάντα χρήσιμος κι αποτελεσματικός. Ας κάνουμε λοιπόν μια αναλυτική ματιά σε ορισμένες δεξιότητες είτε ενδιαφέρεσαι να μεταπηδήσεις από την απλή αρθρογραφία στην προώθηση SEO είτε είσαι ήδη SEO επαγγελματίας.

Ποιες είναι λοιπόν αυτές οι δεξιότητες;

1. Η ανάλυση

Η πιο σημαντική δεξιότητα όταν οργανώσεις τη δομή ενός κειμένου που πρόκειται ν’ αναρτηθεί ηλεκτρονικά, είναι να το ταξινομήσεις σε μια σειρά από νοηματικές ενότητες-υποκατηγορίες που να περιστρέφονται γύρω από την ίδια λέξη-κλειδί. Ένα καλό πλάνο προτού γράψεις είναι πάντα καλός οδηγός. Ας μην ξεχνάμε πως κάτι ανάλογο κάναμε κι όταν μαθαίναμε να γράφουμε εκθέσεις στο σχολείο. Κι αν εκεί οι συνώνυμες λέξεις ήταν προτιμότερες γιατί η επανάληψη μιας λέξης είχε αρνητική βαθμολογία, στην προώθηση SEO είναι μια καλοδεχούμενη τακτική. Μην ξεχνάς να θέτεις στον εαυτό σου όταν επιχειρηματολογείς για κάτι, τις βασικές ερωτηματικές λέξεις: «ποιος», «τι» «που» και «πότε». Κι αν νομίζεις πως είναι κατανοητό αυτό που γράφεις, επέμεινε, ρωτώντας το «πως» και το «γιατί». Θα διαπιστώσεις σύντομα πως αυτό που είναι κατανοητό για σένα, δεν είναι κατανοητό για έναν τυχαίο αναγνώστη. Δεν αρκεί η δήλωση ενός γεγονότος ή ο τίτλος μιας υπηρεσίας. Ένας ενδιαφερόμενος αναγνώστης δε θα ικανοποιηθεί αν δεν λάβει ολοκληρωμένη την πληροφορία.

2. Η αναζήτηση

Μια πολύ βασική τακτική στον χώρο του marketing ήταν πάντα η έρευνα αγοράς κι  αναζήτηση ήδη υπάρχουσων πηγών και υπηρεσιών. Στο ψηφιακό marketing, το να κάνεις μια αναζήτηση είναι μια θεμελιώδης διαδικασία. Μέσα από αυτήν μπορείς να βρεις τα βασικά σου εργαλεία, να δεις δουλειές άλλων SEO επαγγελματιών, να τεστάρεις την απόδοσή σου ή ακόμα να βρεις και εκπαιδευτικά μέσα ή portals όπως το παρόν.

3. Η κωδικοποίηση

Τα πάντα στο διαδίκτυο όπως και στους υπολογιστές ήταν εκ της γένεσης η κωδικοποίηση και οι αλγόριθμοι. Δε χρειάζεται λοιπόν να είσαι επαγγελματίας στην προώθηση SEO για να καταλάβεις πως μια καλή κωδικοποίηση του υλικού σου, το κάνει άμεσα προσιτό στους ήδη υπάρχοντες αλγόριθμους των μηχανών αναζήτησης. Πολλά λογισμικά ιστοσελίδων άλλωστε σου προτείνουν λέξεις που θα ήταν δυνατές σε SEO επιδόσεις. Όταν λοιπόν αναζητάς πληροφορίες για κάτι που μελετάς ή για κάτι πάνω στο οποίο δουλεύεις φρόντισε να εστιάσεις και να κωδικοποιήσεις αυτό το οποίο θα σου δώσει περισσότερα.

4. Η ικανότητα της δυναμικής διαχείρισης των SEO

Ακόμα κι αν είσαι πολλά χρόνια στον χώρο του διαδικτύου και στην προώθηση ιστοσελίδων, τίποτα δε μένει στάσιμο ή ισχύον σε δεύτερο χρόνο. Κάτι που λειτουργούσε ως SEO πριν ένα χρόνο ή ακόμα και πριν ένα τρίμηνο, δε σημαίνει πως θα ισχύει και τώρα. Το ίντερνετ εύκολα τελειώνει ό,τι βρίσκεται σε πληθώρα, και οι πηγές SEO σύντομα γεμίζουν από άρθρα ή ιστότοπους που μεταχειρίζονται την ίδια λέξη-κλειδί. Μείνε ανοιχτός στις δυνατότητες που σου προσφέρουν η γλώσσα που χρησιμοποιείς και  γλώσσα του SEOmarketing.

5. Η επικοινωνία

Όσο τετριμμένο κι αν ακούγεται, οποιαδήποτε ιδέα είναι πιο ισχυρή όταν γονιμοποιείται από την αλληλεπίδραση με μια ομάδα. Η ομαδική δουλειά είναι αυτή που απογειώνει μια ατομική ιδέα, κυρίως στο marketing. Μην φοβηθείς να συζητήσεις και να δοκιμάσεις τις ιδέες σου μέσα από ένα skypemeeting με την ομάδα σου. Το SEOmarketing βασίζεται στην απεύθυνση στους μηχανισμούς αναζητήσεις των πολλών κι όχι του ενός. Οι πολλαπλές αναζητήσεις με την ίδια SEO έννοια, είναι αυτές που κάνουν την έννοια και το προϊόν που περιγράφει/προτείνει ν’ ανέβει στην κορυφή των προτιμήσεων.

6. Η ταχύτητα εκμάθησης

Πάντα ωφελείται ένας άνθρωπος/χρήστης που μαθαίνει γρήγορα και είναι δεκτικός στη νέα πληροφορία. Δεν είναι καθόλου πρακτικό ένα άτομο που περιορίζεται σε όσα ήδη έχει μάθει και δεν προσπαθεί να μάθει το κάτι παραπάνω. Μην ξεχνάς πως υπάρχουν απεριόριστες δυνατότητες και εφαρμογές στο διαδίκτυο που μπορούν να κάνουν καλύτερα και νωρίτερα από σένα αυτό που εσύ τώρα σκέφτεσαι. Γίνε πρακτικός και χτίσε πάνω σε αυτό που ήδη υπάρχει τον δικό σου δρόμο.

7. Η επιμονή

Μπορεί να μην είναι ακριβώς ικανότητα αλλά χαρακτηριστικό ενός ατόμου. Δεν αρκεί απλώς να έχεις μια καλή ιδέα ή μια καλή υπηρεσία αλλά πρέπει να έχεις και μία έμφαση στην δήλωσή της. Το να είσαι ικανός να αναλύεις μια ιδέα, να την οπτικοποιείς και στη συνέχεια να την κάνεις να φανεί πρώτη σ’ έναν πολύ ανταγωνιστικό χώρο όπως αυτός του διαδικτύου και η προώθηση ιστοσελίδων, είναι κάτι παραπάνω από μια δεξιότητα, είναι μια επιλογή επιτυχίας.

Δοκίμασε να γίνεις καλύτερος στο SEOmarketing και θα γίνεις.

Άρθρο από το Digital Marketing Agency – ThinkTank.gr

Tags: , ,


About the Author

Δραστήριος, μοδάτος ενημερωμένος και... πολύ μουσικός τύπος!



Back to Top ↑
  • Ακούστε μας ζωντανά